Delia Chiriac's Blog

blogul meu si al oamenilor pe care i-am cunoscut

17 la puterea „n”

Scrie un comentariu


Ma simt straniu sa iti scriu pentru ultima data de ziua ta inainte sa devii oficial adult, fiul meu 🙂

Si totusi, nu putea lipsi din buchetul de ganduri bune, pe care ti-l alcatuiesc de cel putin 6 ani de cand am blogul acesta, gandul bun de anul acesta :).

Sunt 17 ani, 17 ganduri bune.

De fapt, sunt 17 la puterea „n”

Pentru ca, dragul meu, toate ingrijorarile mele legate de tine, toate bucuriile, toate sperantele, s-au adaugat zi de zi la buchetul asta de ganduri, care au alcatuit fiinta ta din mintea si sufletul meu. Sper ca le-ai simtit cu drag venind spre tine, chiar si atunci cand ti s-a parut ca sunt prea aspra…sper sa intelegi ca si ce am facut bun si ce am gresit in viata noastra de zi cu zi fata de tine, a fost din multa, multa dragoste.

Teoretic, de la anul esti adult. Practic,  am trecut prin multe impreuna, bune si rele, si mi-ai fost alaturi, si iti multumesc pt tot. Am incercat si voi face tot ce pot sa iti fiu alaturi cata vreme vei dori si vei avea nevoie. Pentru ca pentru mine nu va conta niciodata nici cate kg ai, nici cati centimetri, nici cat de lung ai parul, nici nr de la pantofi, nici daca ai o prietena sau 1000….esti FIUL MEU, si asta vei fi mereu.

Ce iti doresc, de ziua ta si mereu? Sa iti dea Dumnezeu vedere limpede  si putere sa te bucuri de ceea ce ai si traiesti in fiecare zi, sa alegi intodeauna calea luminata si sa ramai in lumina, sa impartasesti si celor din jurul tau lumina ta, sa intelegi ceea ce esti si ceea ce nu esti si sa te „upgradezi”permanent, in concordanta cu aptitudinile tale native si cu oportunitatile din viata ta!

Dar mai ales, sa nu uiti niciodata, ca singura si adevarata putere absoluta izvoraste din dragoste!

 

Cu drag, de la potentiala viitoare „baba absoluta” (sau nu ! 🙂 )

 

Lasă un comentariu