Delia Chiriac's Blog

blogul meu si al oamenilor pe care i-am cunoscut

18. Finnaly

2 comentarii


Te-ai grabit sa cresti, copilul meu…iata ca a venit ziua. Ce, credeai ca nu va mai veni?

Maine vei deschide ochii si vei spune ca esti adult….ok, ai ajuns aici..what next?:)

De 7 ani iti scriu in fiecare an cate un gand, poate vei citi candva si iti vei aduce aminte de noi, dar mai ales de tine, privit prin ochii mamei tale.

Este ultimul post, e randul tau sa scrii in cartea vietii tale asa cum vei dori, vei putea si iti va placea…

Pentru ca dragul meu, de ziua ta aceasta, iti doresc doar sa ai intelepciunea, puterea si vointa sa te bucuri de toate darurile primite de la Dumnezeu, familie si prieteni in fiecare zi a vietii tale de pana acum si de aici inainte. Si iti multumesc ca mi-ai fost alaturi mereu, chiar si cand ai protestat 🙂

Chiar daca baietelul frumos din poza a disparut, am dobandit un tanar de are sunt mai mandra decat pot spune. Care va sti sa isi depaseasca momentele de cumpana, dilemele, nesigurantele, si isi va face o viata frumoasa lui si celor dragi lui.

Cu toata dragostea, iti doresc o viata minunata, fiul meu cel mare!060820111034

2 gânduri despre „18. Finnaly

  1. Multumesc mult mama ca mi ai fost mereu alaturi si ca ai incercat sa ma intelegi! Nu as fi fost aici fara tine deci la multi ani si tie! Si, cum se zice, „sa fie bine, sa nu fie rau!”

  2. daa… ai invatat de la mine „n-ar fi rau sa fie bine”:)

Lasă un comentariu